Wednesday, November 24, 2010

инээд наргиа

                       Зєвшєєрєл
Баавгай, vнэг, илжиг гурав гvvр барих болжээ. Гэтэл мод огтлох зєвшєєрєл" олддоггvй. Байгаль орчны яамнаас гоожин авчрахгvй бол зєвшєєрєхгvй гэж ойн цагдаа хэлжээ. Тэр гурав ярилцаж байгаад баавгайг хот руу Байгаль орчны яам руу явуулав. Удалгvй баавгай ганзага хоосон ирлээ:
- Бvх модыг зєвхєн Хятадад гаргана, олсон мєнгєєрєє мянганы зам барина гээд сайд нь халгаадаггvй.
Мань гурав ярилцаж байгаад vнэгийг зальтай учраас гоожингийн зєвшєєрєл аргалаад аваад ир хэмээн явуулжээ. Гэвч удалгvй vнэг ч хоосон ирэв:
- Хахуулиар бол олдож байна. Би бvгдийг нь аргалсан, гар хvндрvvлбэл дуртай бvтээнэ гэцгээж байна. Даанч надад хvндрvvлэх юм олдсонгvй:
- Одоо би л явахаас хэмээн илжигийг хэлэхэд нєгєє хоёр нь шоолж :
- Бидний бvтээгээгvйг чи ийм тэнэг амьтан яаж барах вэ! гэцгээв. Гэвч илжиг азаа vзэхээр хот руу Байгаль орчны яамнаас бичиг авчрахаар явлаа. Удалгvй илжиг сайдын жипээр хvргvvлж буцаж ирлээ гэнэ. Гоожин олов уу?
- Ололгvй яахав. Сонгуулийн дараа тэнд чинь сайдаасаа авахуулаад дан манай хамаатнууд ажилд орчихсон байна. Арын хаалгаар зовох юмгvй зєвшєєрєл салгалаа гэжээ.
                          Чинийхийг хураагаад надад єгчих юм чинь
Уулзаагvй удсан хоёр найз хєерєлдєнє.
- Єнгєрсен жилvvдэд хєгшин чинь бололцоо гарсныг далимдуулаад овоо хєлжєєд авлаа. Жийптэй, зуслантай, компанитай боллоо. Чи юу амжуулав?
- Би юм амжуулж яах юм бэ? Одоо сонгуулиар манай нам гарч ирнэ. Чинийхийг хураагаад надад єгчих юм чинь.

                                Улс эх орны ашгийг дээгvvрт тавина шvv хє
Хоёр архичин уулзав. -Уухг
үй байя гэхээр эх орны эдийн засаг сүйрчих гээд. Ууя гэхээр гэр орны эдийн засаг сүйрчих гээд хэцүү юм аа. -Хөөш хөөш, хувийн эрх ашгаас, улс эх орны ашгийг дээгүүрт тавина шүү хө

No comments:

Post a Comment